2012/10/07

ظهور ناجی موعود

Posted in :: مقالات ::, ظهور ناجی موعود در 11:31 ق.ظ. توسط ::: ابدیت در اوست :::

.

درباره ی زمان ظهور منجی موعود که در تمامی ادیان وعده داده شده است، روایات بسیاری وجود دارد. از آنجایی که اکنون در حال گذار به عصر آکوآریوس یا دلو و یا یازدهمین برج از منطقه البروج هستیم، صحبت از این ظهور نیز گسترش پیدا کرده است. درباره ی تاریخ دقیق ورود به عصر دلو اتفاق نظر وجود ندارد، اما به طور تقریبی تاریخ پایان عصر پیشین را اواخر دهه ی 1980 یا اوایل 1990 و شروع عصر جدید را اواخر 2011 یا 2012 اعلام کرده اند.  سرخپوستان نیز معتقدند که فاصله زمانی 1987 تا 2012 به نوعی شبیه به برزخ است، بدین معنا که نه در عصر قبل هستیم و نه کاملاً وارد عصر جدید شده ایم. در زیر پیشگویی های صورت گرفته درباره ی زمان ظهور ناجی را می خوانید:

 

:: ادگار کیسی

کیسی پیشگویی کرد که ظهور دوباره ی مسیح سال 1998 خواهد بود. نقادانی که زیاد با نوشتجات کیسی آشنا نیستند خاطرنشان می کنند که سال 1998 آمد و رفت و این اتفاق نیفتاد. آنها اشتباهاً تصور می کنند مسیح باید به همراه گروهی از فرشتگان در آسمان ظاهر می شد در حالیکه جبرئیل در شیپوری می دمید و اجساد مردگان از قبرها برمی خواستند.

منطقی تر و واقع بینانه تر این است که مسیح مانند زندگی قبلیش به این دنیا بیاید یعنی تولد دوباره. به اعتقاد من (near-death.com)، همانطور که کیسی گفت، مسیح به این دنیا آمده است. اگر فرض من درست باشد به این معناست که مسیح اکنون روی زمین حضور دارد و دوره ی نوجوانی را می گذراند. دلایل من برای این فرضیه :

1) کیسی سابقه ی خوبی در پیشگویی هایش دارد. به ویژه در زمینه ی تغییرات عمده ی زمین.

2) کیسی فردی بسیار معنوی و مذهبی بود که به مسیح عشق می ورزید. در حقیقت او در چند مورد در قلمروی دیگر با مسیح ملاقات داشته و رابطه ی شخصی قوی با او دارد.

3) به عنوان یک "پیام آور" مسیحی، پیشگویی ظهور دوباره ی عیسی شاید مهم ترین پیشگویی کیسی باشد. بسیار غیرمحتمل است که سایر پیشگویی های او خالی از اشتباه باشند اما در مورد رویدادی که بیش از هر چیز خواهانش بود اشتباه کرده باشد.

4) یکی از پیشگویی های نوستراداموس به عقیده ی من بیانگر تولد دوباره ی مسیح است.

"در سال 1999 و ماه هفتم، پادشاه بزرگ وحشت از آسمان خواهد آمد. او شاه بزرگ مغول را باز می آورد. هم قبل و هم بعد از این اتفاق، سلطه ی جنگ، غیرقابل مهار خواهد بود."

تعبیر من (near-death.com) : زمانیکه در انجیل به "روز پادشاه" یا "پایان روزها" و یا "پایان این عصر" اشاره می شود همیشه به معنای دوره ای از ترس، وحشت، دادرسی، آتش و آشوب است. پس شاید منظور از شاه بزرگ وحشت، مسیح باشد. نوستراداموس در رباعیاتش سه ضدمسیح را نام برده است : "Napaulon Roy" (ناپلئون)، "Hister" (هیتلر) و آخری "Mabus". در رباعی بالا، منظور نوستراداموس از شاه مغول ها می تواند اشاره ای باشد به آخرین ضدمسیح.

.

:: لوبسانگ رامپا

رامپا در کتاب فصل هایی از زندگی می نویسد :

“در هر دوره، دوازده "ناجی" یا "رهبر جهانی" وجود داشته است. بنابراین هنگامی که از "دومین ظهور" سخن می گوییم، کاملاً به دور از حقیقت هستیم. منظور ما می تواند ابراهیم، موسی، بودا، مسیح و بسیاری اشخاص دیگر باشد، اما نکته ی اصلی این است که در هر یک از دوره های حیات زمین می بایست یک رهبر جهانی در یک صورت فلکی متفاوت وجود داشته باشد. دوازده صورت فلکی داریم و یک رهبر ابتدا در یک صورت فلکی ظهور می کنید، سپس بعدی و بعدی تا آنکه در هر یک از صوُر فلکی، دوازده هدایت کننده حضور داشته باشد. در این چرخه ی بخصوص از عصر کالی، ما در حال نزدیک شدن به برج یازدهم هستیم {کتاب در سال 1972 نوشته شده است} و تنها یک برج دیگر مانده است تا این عصر به پایان برسد و در واقع ما در حال ورود به عصر طلایی هستیم.

طبیعتاً هر رهبری نیاز به مریدانی دارد که او را حمایت کنند، می توانید هر چه دوست دارید آنها را بنامید، دستیاران یا عاملان یا هر چی. اما باید مردانی باشند که مخصوص کمک و خدمت به دنیا متولد شده باشند.

در سال 1941، اولین مرید متولد شد و سایرین هم از آن زمان به بعد به این دنیا آمده اند. "ناجی" اصلی، اوایل سال 1985 پا به این جهان خواهد گذارد و در این حد فاصل، شاگردان، راه را آماده خواهند کرد.

"ناجی" یا "رهبر جهانی" _هر چه مایلید بنامید_ دوره ی آموزشی و تعلیمات بسیار مخصوصی را خواهد گذراند و سال 2005 زمانیکه 20 ساله است، به مقابله با کافرانی می پردازد که به خدایان، ناجیان و غیره باور ندارند.

بار دیگر، نمونه ی دیگری از تناسخ اتفاق خواهد افتاد. اگر شماهایی که انجیل را خوب می شناسید یک بار دیگر با ذهنی باز آن را بخوانید متوجه خواهید شد که کالبد فیزیکی مسیح توسط "روح خدا_ مسیح" تصاحب شد. به همین طریق، کالبد رهبر جدید نیز توسط یک ماهیتی بسیار بسیار بلند مرتبه تقبل خواهد شد. طی چند سال پس از آن، حوادث خارق العاده ای رخ خواهند داد و این جهان به سمت مراحلی اساسی جهت آمادگی برای شروع دوره ی جدید، هدایت خواهد شد.

دنیا تا تقریباً 2000 سال با پیروی از آموزه های مذهب تأسیس شده توسط رهبر جدید به رشد خود ادامه خواهد داد، اما در پایان 2000 سال، یک رهبر دیگر هم باید ظهور کند_ دوازدهمین رهبر در دوره ی دوازدهم_ تا گذار منطقه البروج کامل شود. اوضاع بهبود می یابد و مردم به آرامی به سمت عصری جدید هدایت خواهند شد، عصری که به آنها توانایی هایی متفاوت از آنچه اکنون وجود دارد می بخشد. انسان از نهان بینی و تله پاتی برخوردار خواهد شد همان طور که تا پیش از برج بابل (که به غلط اینگونه نامیده می شد) وجود داشت. در آن دوره، انسان به علت استفاده ی نادرست از این قدرت های خاص، توانایی های تله پاتیکش را از دست داد…”

.

:: تجربه نزدیک مرگ

1) یکی از تجربه های نزدیک مرگ حاکی از این است که مسیح برگشته است. دکتر ریچارد ابی در تجربه اش می گوید مسیح به او گفت که تا پیش از ظهورش، او (دکتر ابی) از دنیا نخواهد رفت. اما ابی در 2 دسامبر 2002 از دنیا رفت.

2) آنجی فنیمور در 8 ژانویه 1991 در اثر خودکشی، تجربه ی نزدیک مرگی داشت حاکی از این که مسیح به زودی بازخواهد گشت.

" به من گفته شد که ما در لحظات پایانی پیش از بازگشت ناجی بر روی زمین هستیم. به من گفته شد که جنگ بین تاریکی و نور روی زمین تا آنجایی پیش رفته است که اگر پیوسته در جستجوی نور نباشیم، تاریکی بر ما چیره خواهد شد و از بین خواهیم رفت. زمان وقوع آن به من گفته نشد اما فهمیدم که زمین در حال آماده شدن برای ظهور دوباره ی مسیح می باشد. به پایین نگاه کردم و ارواح نگون بخت و حزن انگیزی را دیدم و متوجه شدم دیگر مانند آنها احساس نمی کنم و می خواستم به زندگیم ادامه دهم."

3) بت هاموند در 12 جولای 2002 تجربه ی نزدیک مرگی داشت.

"داخل تونلی بودم و با سرعت نور حرکت می کردم. به زیباترین نور ممکن رسیدم. صدایی از آن نور  گفت : " باید چیزی به تو نشان دهم. دنبالم بیا." به دنبال چیزی که شکلی از یک انسان داخل نور بود به راه افتادم. چند فوت دورتر از ماه بودم. می توانستم زمین و سیارات را ببینم… آن شمایل انسانی گفت : تنها من می توانم درد و اندوه تو را احساس کنم. زیر پایت را نگاه کن. می توانی ببینی که تمامی انسان ها در حال پیش و پس رفتن هستند. تو بسیاری را از وجود من آگاه کرده ای. آنها تو را مسخره کردند. تو از از من اطاعت کردی، اکنون باید نشانت دهم. به سمت راستت نگاه کن. این مصر است. جنگ از مشرق زمین آغاز خواهد شد. ویرانی ناشی از زلزله ها و باران های سیل آسا بسیار نیرومند خواهد بود. گذشته را رها کن. به پیش رو بنگر. زمان من بسیار نزدیک است و من همچون دزدی شبانه خواهم آمد. همیشه آماده باش."

4) توماس بندیکت طبق تجربه ی مرگ تقریبی که سال 1982 داشت می گوید ظهور دوباره ی مسیح یعنی بهسازی خود، تصحیح اشتباهات خود.

. .
:: Adama

اداما، کاهن اعظم شهر تلوس است. تلوس یکی از شهرهای لموریا است که در زیر کوه شَستا در کالیفورنیا واقع شده است. {اطلاعات کامل تر به زودی در همین وبلاگ} در چندین مورد افرادی با اداما ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی دریافت کرده اند.

27 مارچ 2011  :"… ما برای خاورمیانه انرژی شفابخش می فرستیم. در روزهایی که این منطقه دگرگونی شدید انرژی را از سر می گذراند، حقیقت در حال آشکار شدن است و نیروهای نور در حال پر کردن فضای انرژی خلق شده هستند. صبور باشید، دگرگونی خواهد آمد. در واقع در آینده ی نزدیک، یک رهبر جدید برای مردم یهود خواهد آمد، رهبری که در گذشته، سرزمین اسرائیل را هدایت کرد، اما این بار او در تناسخ جدیدی خواهد آمد. آماده ی ناجی موعود باشید. این یک پیشگویی درست است، اما لطفاً به یاد داشته باشید که درک شما از زمان کمی با ما متفاوت است و بنابراین باید صبور باشید."

.
:: Ra

کارل عضوی از یک گروه مدیتیشن بود که متوجه قابلیت مدیومی خود شد :”دومین تماسی که برقرار کردم با ماهیتی بود که خود را Ra  معرفی کرد.”

Ra :"ما آنهایی هستیم که وابسته به قانون یگانه، قانون وحدت می باشیم… ما یکی هستیم. ما بر روی سیاره ی شما قدم گذاشته و چهره ی مردمان شما را دیده ایم."

Ra در مورد ظهور دوباره ی مسیح می گوید: "آن مجموعه ی ذهن/بدن/روح  که شما مسیح می نامید، بازنخواهد گشت جز آنکه به عنوان یکی از اعضای کنفدراسیون ما از طریق یک کانال {مدیوم} صحبت خواهد کرد. با این حال، افراد دیگری از سطح هوشیاری همانند و مشابه او حضور دارند تا آنهایی که وارد بعد چهارم می شوند را استقبال کنند. این معنای ظهور دوم است."

.
:: Phylos

در سال 1883، فیلوس با فردریک اس.اولیور ارتباط برقرار می کند. {اطلاعات کامل تر به زودی در همین وبلاگ}

"ظهور دوباره ی مسیح بر روی زمین خواهد بود، نه تنها به عنوان زمانی خاص که همزمان برای همه ی ما از راه می رسد، بلکه این ظهور همچنین درون روح هر انسانی خواهد بود  که آماده ی پذیرش او (مسیح) در قلبش می شود. او همین نزدیکی است اگر قلبت را بگشایی. در حقیقت، منتظر او به شکل یک انسان یا روح مجسم نباش، بلکه او را به شکل روح مسیح که داخل وجود و هستی تو می شود، منتظر باش."

.

:: مکاشفات

برداشت های مسیحیان بنیادگرا از پیشگویی های کتاب حزقیال {پیامبر یهود در قرن 6 پیش از میلاد}، کتاب دانیال نبی {بخشی از انجیل} و مکاشفه در انجیل :

– نبرد آرماگدون در سرزمین اسرائیل درخواهد گرفت.
– توده ی بزرگی از آتش (خرده ستاره؟، بمب؟) داخل دریا انداخته خواهد شد و تعداد زیادی از انسانها را خواهد کشت.
– روسیه با اتحاد عراق، ایران، لیبی، اتیوپی و برخی از کشورهای اروپای شرقی به اسرائیل حمله خواهند کرد.
– 10 کشور متحد از امپراطوری روم (کشورهای ناتو) وارد جنگ می شوند در جبهه ی مخالف عرب و روسیه.
– چین با ارتش قدرتمند 200 میلیونی وارد جنگ خواهد شد.
– زمانیکه تمامی ملت های دنیا در حال جنگ هستند، ظهوره ی دووباره ی مسیح روی خواهد داد.
– مسیح، عصر جدیدی از صلح جهانی خواهد آورد. سپس ملکوت خداوند برای 1000 سال بر زمین حاکم خواهد بود.

.

:: منابع

1- lemurianconnection.com

2- near-death.com

3- کتاب Chapters Of Life (فصل هایی از زندگی) – لوبسانگ رامپا

4- کتاب A Dweller On Two Planets

5- کتاب The Law Of One

.

4 دیدگاه »

  1. arsalan said,

    be name yegane khodavand …..man shahadat midam be inke garyane hedayate vahed va rohani az hodode dah sale ghabl shoro shodeh va harke amadegi dashteh ro dar bar gerefteh va hamchenan dar hale hedayat hast va bezodi be oge khodesh mirese va marhalehe gadidi shoro mishe …mikhastam dar morede pishgoiihaye mazkor shahadat dadeh basham …

  2. venus_dadkhoda said,

    ناماسته_مقاله خوب و الهام بخش از دیدگاههای متفاوت بود لطفا به این وبسایت سری بزنید http://www.suprememastertv.comو با یکی از اساتید بزرگ معنوی به نام خانم چینگ های آشنا شوید که در ضمن اینکه با شعار وگانیسم=صلح جهانی دنیا را ارتقا می بخشد صحبتهای جالبی هم در مورد عصر طلایی داردبا تشکر از وبسایت معنوی شما.

    • ناشناس said,

      متاسفانه لینک باز نمیشه!!!!

  3. ساسان said,

    ممنون.مقاله بسیار خوبی بود. موفق و پیروز باشید.

    ———————————————————————-
    اوست :

    ممنون از شما


بیان دیدگاه